niedziela, 14 października 2012

Jesiennie z odrobiną lata

Witajcie,
dziś kolejny wpis paznokciowy. Jako, że za oknem już piękna złota jesień (bynajmniej u mnie) wykonałam manicure w odcieniu szarości, ożywionej żółcią. Moim zdaniem te kolory bardzo fajnie odzwierciedlają obecną pogodę. Szarość-symbol jesieni, Żółty- symbol pięknego letnio-jesiennego słońca.
Efekt oceńcie sami.



Do wykonania tego użyłam lakierów:

* Classics nr 194 (szary)
* Oriflame Colour Breeze Nail Polish, kolor SUN ( żółty) 
* Inglot preparat nabłyszczający DRY & Shine

Niestety lakier z oriflame ma bardzo słabe krycie. Malowałam trzy warstwy, a i tak nie jest idealnie pokryte:(
Pomysł na ten manicure zaczerpnęłam przeglądając jeszcze latem jakieś strony internetowe.


Pozdrawiam 
Miłej niedzieli:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz